niedziela, 13 stycznia 2013

Little late.

   Pisałam 2 dni temu o bad boy-u i jego urodzinach..
Jestem real directioner , a dopiero wczoraj dowiedziałam sie , że Zayn był rok wcześniej w XF ale stchórzył. KURDE .. gdyby wtedy zaśpiewał 1D mogło by nie istnieć albo byłoby bez Zayn'a .
MALIK , wiem ,że tego nie przeczytasz , ale to moje spóźnione życzenia ♥

   Tak wogóle , swoją drogą .. podobno LI nie złożył Zayn'owi życzeń na TT , bo wciąż ma uraz , bo Malik zrobił chyba to samo u ur Liama. ŁOHOHO...



Jutro szkoła.. a może macie już ferie .? / ☆ Katherinee

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz